Roligt!

Vi kom iväg till Västerås i tid, Ada lämnades 06.30 hos EoB, var framme i Västerås före 09.00. Perfekt.

Charlie sopade mattan med alla andra frallor, han blev BIR! :D SNYGGO! Så roligt, han är ju verkligen värd det, supersnygg, sund, världens finaste uttryck i ansiktet och så COOL! :) :) :) Superglad för både Charlie och hans mattes skull!! Han kommer gå långt. Det är jag säker på!

Jag har badat Ada nu, hon var mjällig, hårig och dammig. Nu luktar hon vanilj blandat med mandel och hon glänser. :)

Köpte ett stort "Powerbone, Calcium" för 5kr på utställningen, hade bara 5 kr löst, annars hade jag köpt fler, men med annan smak. Tur att jag inte gjorde det. Ada luktade på det, slog lite på det med framtassarna och sen ville hon inte veta av det mer, hon såg äcklad ut och grimaserade när jag försökte få henne att bita i det. :S

Nu ska jag dricka kaffe och sen slänga mig i soffan med resten av familjen. :)

Tog några bilder, de flesta blev suddiga och usla men ska se senare om det är någon som är tillräckligt osuddig för att lägga upp här.





Kommentarer
Postat av: m

spännande på utställning! Hoppas att ngn bild blev ok.

Hur går det med bilarna ? M

2009-04-26 @ 09:05:20
Postat av: Sara

Bilarna, ja, det går väl inte så bra. Ingen verkar vilja ha dem. Man kanske måste lägga ut dem på Blocket för att folk ska hitta annonserna. :S

2009-04-26 @ 21:22:32
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0