SOL!

Nu är det verkligen vår, solen skiner, ja rent av gassar. Vi har sett massor av citron- och nässelfjärilar på vår lunch-promenad och Ada har börjat flåsa på promenaderna för att det är så varmt ute! Ett säkert vårtecken! ;)

Snart ska jag och R (som öppnade idag och slutar tidigt) åka till Gustavsberg och handla mat, kanske tar en glass i hamnen innan. Gäller att passa på nu när solen äntligen visar sig, man vet aldrig hur resten av våren och sommaren blir... Jag har smort in ansiktet och halsen med SPF 30, för att vara på den säkra sidan, jag kommer nog bli helt rödprickig annars. Satans solexem. :S

Jag ser verkligen fram emot intervjun på Onsdag, tänker på det hela tiden, ska bli så spännande!


En bild till mamma på mystrollet Ada. Jag vet hur mkt. du saknar henne! :)

Hoppas att mamma och pappa kommer ner till påsk, så jag slipper gå ensam på Kistautställningen. Kul med lite sällskap.






Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Vad roligt att du ska få komma på intervju. Jag håller en tumme för dig. Vad är det för företag då? Lät ju som ett himla bra jobb iaf. =)



Vi gick inte runt så mycket när vi var ute vid fjärilshuset. Gick mest direkt dit och sen till bussen. =)



Då får ha en fin helg och en härlig frallaträff. =)



KRAM!!

2009-04-03 @ 21:54:17
URL: http://pluppelinda.blogg.se/
Postat av: m

Ja visst är det mammas tös denna goa hundflicka...

Vi kommer nog om inte det inträffar ngt mer med N

o. halsen.. Vi hälsade på i Falun igår. Han har infektion o. får dropp mot det o. troligtvis ett kärl som har brustit el. ej var riktigt ok. Ronden går idag. Då vet vi mer... M

2009-04-04 @ 08:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0