Gårdagens fynd.

Jag passade på att springa in i Sickla galleria igår, jag hade några minuter över innan Ada skulle hämtas. Köpte en ny plånbok, den jag hade innan är typ 9år gammal och börjar bli rätt sliten, opraktisk också då det är kardborreknäppning och bara finns tre kortfickor i den. Den nya hittade jag på Åhléns, WERA Stockholm 349kr, riktigt fin och många kortfickor så man slipper rota runt i plånboken en halvtimme för att hitta rätt kort. Kanske lite dyr men med tanke på hur ofta jag köper en ny så blir det ju inte en så dyr årskostnad. ;) Hittade en fin och skön t-shirt som jag bara var tvungen att köpa, 99kr, på ginatricot, av alla ställen(!), och även ett par tjocka strumpbyxor som var på rea, 29kr.


Gårdagens fynd och den gamla plånboken, Paul Frank (den med apan på).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0