Ada hjärta barn.

När vi var på väg hem från vår skogpromis idag så mötte vi Chanel, ett barn, ganska stort sådant, men ändå ett barn, som Ada har träffat några gånger tidigare. Idag var Adaktusson så glad så hon inte visste vart hon skulle ta vägen när hon såg henne komma gåendes på vägen ropandes hennes namn. Eftersom Ada inte har någon svans så viftar hon ju på hela kroppen istället och hon svängde omkring som en galning när hennes människobarnskompis hälsade på henne. Så kul att se att hon börjar förstå att barn inte är farliga, att de tom. kan vara roliga att umgås med. :D

Inte hört ngt om jobbet jag var på intervju för i Lördags, hoppas att hon ringer imorgon. Jobbigt att vänta på besked.

Imorgon ska jag till AF. Ska passa på att kolla i Nacka Forum lite då också, det är det enda bra med AF, att den ligger i Nacka Forum. :)


Dagens promenad:



Äääälskar pinnar.



Gnaga på pinnen, brottas med pinnen, släpa på pinnen...



Gött!



Kolla tungan! Här ser jag helt kocko ut.



På väg upp för att hugga pinnen matte hade i sin hand.



Rejsa på stigarna är KUL! Kolla på mina demonögon.



Här gillar jag att rejsa omkring, vild och galen.



Och här också. Farligt säger matte, skitkul säger jag.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj hon Ada tänker visst käka upp halva skogen..

Hon är ett riktigt vildfrö ser det ut som på bilderna.

Fast hon stormtrivs nog att få vara lite frii.

Jaså, hon har en liten tjej hon tycker om, vad kul för henne. M

2009-01-13 @ 18:46:31
Postat av: marlene

Hej!

Tänkte på dej när jag satt o kollade på blocket.

Vet att du vela ha en gul fralla så den här tyckte jag skulle passa dej perfekt! eller va säger du?

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/19480642.htm?ca=5s

2009-01-13 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0