Dagens bedrifter.

Idag gick jag upp tiiiidigt, halv 7, GÄSP!

Ut med Ada på en morgonkiss, åt frulle och tittade lite på Veronica Mars, ut med Ada i skogen på en längre promenad (hon fick springa lös på sitt favvoställe idag också), duschade, bussen till Forum, pratade med en person på Synoptik där jag funderar på att söka ett vikariat på 59%, upp till AF, möte med min "underbara" handläggare på AF (en riktig karikatyr av en AF-handläggare; vill och kan inte svara på frågor, stram/ingen humor, smått otrevligt sätt (fastän jag ansträngde mig att vara extra trevlig, tji fick jag), kollade lite snabbt i några affärer, tog bussen hem till Adaktusson igen. Shit vad luuuugt och sköööönt det är här hemma, man blir ju mörkrädd när man är ute och far och ser alla läskiga typer som finns "på utsidan".


Ja, alltså, frallafrälst som jag är så lyckas jag se frallor överallt, tom. i morgonens avsnitt av V.M. (T-shirten)



Detta hade jag med mig hem från Forum. En Vecko Revyn, som de delade ut gratis, och min underbara handlingsplan från AF.



Den första boken, "Det lömska nätet" av Helen Tursten har jag inte hunnit läsa än, den andra har jag precis läst klart och den var skitbra!! Den tredje är min "komihågbok" där jag skriver upp alla böcker som jag vill läsa.



Trist ute; grått, blött, smutsigt och ingen snö kvar. Men jag har iaf. en söt lampa i fönstret. :)

Nu ska jag ääääta!






Kommentarer
Postat av: marlene

Hej!

Nu e jag ihärdig men jag tänkte bara berätta att Charlie & Harry fått en hemsida nu... den e under uppbyggnad så den e väl inte som den ska se ut i slutändan men men allt tar sin tid.

Du kan jue kika in om du har tråkigt och e nyfiken.

Ha det bäst!

Vänliga hälsningar Marlene

2009-01-14 @ 23:27:09
URL: http://web.telia.com/~u84802697/
Postat av: Linda

Helene Turstens böcker är jättebra tycker jag :) Jag har läst allihopa om Irene Huss.

Men "Det lömska nätet" är inte den första boken utan "Nattrond" :)



Kramar Linda

2009-01-15 @ 22:32:18
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0