Intervjun avklarad.

Och det gick rätt bra. :) Jag var nervös men det gick ändå över förväntan, jag är faktiskt lite stolt över mig själv. :D Får veta mer nästa vecka, hon skulle ringa och kolla referenser och så är det ju tre andra som också skall intervjuas, men jag har ju 25% chans att få jobbet, inte så dåliga odds. Tack för alla lyckönskningar förresten!! :D

Var massor av rea inne i stan och jag fyndade tre t-shirtar, en på H&M och två på BikBok.


Den här, från H&M, hade jag letat efter ett bra tag, gissa om jag var glad när jag såg att den fanns med på rean. :D


Närbild på frallisen! Dålig bild, blev konstig färg när jag stängde av blixten.


Myspyströjor från BikBok, 2 för 99kr. Ord. pris per styck var 249kr, så de var ett riktigt fynd!


Långa ärmar är skönt på vintern.


Tryck på baksidan.

Nu ska jag slänga mig i soffan och läsa i min bok ("En sorts kärlek"). Spännande, men sorglig och hemsk. Den handlar om cancer... :S

God natt!



Kommentarer
Postat av: Nicklas

Vad roligt för dig angående jobbet =) Såg att presentkortet kom väl till pass också! Hihi :)

2009-01-10 @ 22:39:54
Postat av: m

ja vad roliga t-shirtar. Såg nästan ut som dig o. Ada,thiiithi........M

2009-01-11 @ 09:42:48
Postat av: Erika

Cool tröja! Vill oxå ha.. Kjam

2009-01-11 @ 10:35:29
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/home
Postat av: Linnéa

vad fina tröjor! kul att intervjun gick bra. vad är det för jobb?

2009-01-11 @ 14:40:13
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Linda

Hello Sara! Jag håller en tumme och hoppas det går vägen. Vad är det för jobb? Det som du fick fylla i så många olika frågor? Läste om hunden och jag funderar lite på vad tusan det finns för typer. Är ju så man blir mörkrädd. Nä vissa människor borde verkligen ha djurförbud.



Må gott och klappa Ada!

kram på er!

2009-01-11 @ 18:53:08
URL: http://pluppelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0