Länsförsäkringar is the shit!

Jag lyckades tigga till mig en jättefin (fejk-läder, mörkblå, rätt stor) fickkalender på LF idag när vi var där och skulle fixa med R´s betalkort och även flytta pengar till dem från Swedbank. Fick dem att flytta pengarna åt R också, först ville de inte men jag sa att det har de ju gjort åt mig alla gånger jag har avslutat konton och då gick det tydligen bra att göra det åt R också. Hala typer det där, de försöker slingra sig och få en att göra jobbet åt dem när de själva kan fixa det på en minut.

Handlade sedan vin, tre flarror = en hel årsförbrukning för oss, massor av mat på Willys och semlor såklart (blev lite inspirerad av Linnéa)! SMARRIGT! O, just ja, jag hittade en pocketbok på Willys för 25kr också, "En man med litet ansikte" av Helene Tursten. Så nu har jag läsning också. :D

Nu ska jag snart springa ut med Ada i snöovädret och sen soooova!

På onsdag kommer de där underbara vantilationsgubbarna hit igen också. :/ Undra vad de ska göra här för tredje gången?









En sådan här fick jag. Mycket bra!







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0