Nedräkning.

Nu räknar vi dagarna jag och Ada. Får ju storfrämmande på Fredag då mamma + pappa kommer och hälsar på och firar min födelsedag. :D Får se vad vi mer ska hitta på, ja det blir ju frallaträff på Lördagen, sen ville mamma såklart kolla i nya Forum (det måste vara från henne jag ärvt mitt shoppningintresse) sen skulle vi ut på Värmdö och hälsa på också. Blir kanske inte så mkt tid över till annat. Skönt att inte ha för mkt inbokat.

Hoppas att inte Ada börjar löpa innan frallaträffen, löpet borde vara på G snart, som hon revirkissar så kan det nog börja vilken dag som helst. Hon är hemsk på promenaderna, skvätter värre än en hanhund, lyfter på benet (!) och trycker upp rumpan mot träd och stenar för att kissa över hanhundarnas markeringar.

Det blir kastrering när det här löpet är över. Inte (bara) för kissandets skull utan för att slippa ev. tjuvparning som råkar föra vidare hennes dåliga gener, ev. göra henne mindre känslig (allergin), slippa vissa sjukdomar, slippa löp osv. Sen kanske vi får lite bättre aptit på köpet, det vore ju inte helt fel. Inte för att hon är mager eller så men lite mer aptit skulle inte skada.


♥ Lilla skruttan


Nu ska vi dricka kaffe och äta stora smarriga chokladbiscotti som vi har fått från farbror D. Bra att ha en bageriarbetare i släkten. :)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, vi är snart på ingående. Bars några dagars slit till! Jag ska först till Högskolan imorgon e.m.

Sen på Skyddskurs på Torsdag och var på stugan Fredag.

Sen bär det av till Stora staden...

Vi ses.. M

2009-01-27 @ 19:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0