Reeent!

Idag har jag städat hela dagen, flera timmar tog det att få lägenheten ren och fin. Nu är jag trött, riktigt trött.

Igår var jag och Ada till kusen på Ingarö, blev ingen ridning då hon var dyngsur, det var blank-is överallt och broddarna var i rätt dåligt skick. Har ingen lust att gå omkull och få benen krossade... Vi tog en riktigt kort men halkig promenad och jag fixade med mat och mockning, sen tog jag med mitt lilla vilddjur till Stora Sand och gick på promenad längs havet. Ada lekte i sanden och sprang runt som en dåre så det var ett riktigt sandmonster som jag fick med mig hem. :)

I Lördags var Ada hos E o B och jag och R åkte till Jeep i Kungens Kurva och provkörde en Patriot -08. Den var riktigt fin och väldigt bra att köra men skulle nog, om man har otur (vilket vi verkar ha med bilar), kunna bli väldigt dyr i drift (enligt mina källor; Internet och pappa)... Tyvärr. Så jäkla synd, för det var en bil som vi båda blev riktigt förtjust i. Det var (trippel-)kärlek vid första ögonkastet, första provsittningen och första provkörningen . :D

Efter Jeep-besöket var vi till Sea hund och katt där vi såg en liten frallabäbis! En liten Snazzy´s Greta, ljus fawnfärgad, fes värre än Ada men jisses vad söt hon var!!! Köpte ett nytt koppel och halsband till damen, så folk ser att hon är en tjej. ;)





Kopplet har såklart samma färg som halsbandet, men fanns ingen bild på det i rätt färg.




Vackert, eller hur?




Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det var en mkt vacker bil :) Att man kan tycka bilar är vackra hehe.



Jag älskar de stora bilarna av Dodge också. I'm in love :)

2009-01-26 @ 21:46:31
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Erika

Det där camokopplet+halsband har Doris oxå, men i grönt.. Vi har inte tagit in det rosa på jobbet, men borde väl det, det är snyggt!

Kramiz

2009-01-27 @ 13:22:50
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0