Idag har man blivit pissad på.

Vi tog Mustangen till stan idag, tänkte ta en promenad där med Ada, vi gick inte ända ut på Djurgården, det blev en promenad över Gärdet där Ada fick umgås med en massa olika hundar. Vi såg en annan fralla också, på håll.

I slutet av promenaden mötte vi en liten mops som Ada lekte med och det dök upp två svarta stora buffliga hundar som kom och spände sig. En av dem var en Grand Danois. De cirklade runt oss och dök in och nosade på småglinen som blev lite rädda och stod och kurade ihop sig, jag hade full koll på Ada så hon inte skulle råka illa ut och helt plötsligt skriker R "AKTA!". Jag hade ingen aning om vad han ville att jag skulle akta mig för, jag tänkte att "oj, nu kommer det en häst i full galopp eller så håller någon av de svarta hundarna på att äta upp ett av småglinen". Sen kände jag hur det blev blött på baksidan av mitt ena ben, då har den satans GD´n smygit upp bakom min rygg och ställt sig och tömt blåsan MOT MITT BEN! SATANS JÄVLA HUND! Ägaren, en man i 30-årsåldern, var långt borta, han hade ingen koll allls på in spänniga hanhund som verkade lite opålitlig och verkligen inte borde få springa runt på egen hand. Så vi skyndade oss till bilen, hällde Adas dricksvatten på mina läderstövlar som också var dränkta i piss och åkte hem. Det var den dagen i stan det, vi som hade tänkt åka in till city och knalla runt lite där också för att träna Ada. :S

Får väl se om vi vågar oss ut lit senare idag också, kanske M är hemma och vill äta pizza med oss. Det var ett tag sedan jag åt det.

Det sjuka med pisshistorien är att när vi var på Drottningholm för några månader sedan så var det en hund där som också ville pissa på mig. Då hann jag se den och hoppa undan precis innan den lyckades med sitt uppdrag. Vad är det som gör att en hund ställer sig och kissar på någons ben? Och varför just på MIG och mina ben?!





Kommentarer
Postat av: Fru Siljesvärd

hahhaha förlåt, men jag kan itne annat än skratta åt piss-historien.::)

2009-03-23 @ 17:06:59
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0