Ingen rast, ingen ro.

Idag ska jag åka iväg och lämna lite CV:n. Kanske är det någon som nappar, även om jag tror att det är svårt att få jobb på djuraffärer. Men det skulle vara såå kul att jobba på en sådan. Även om just butiksjobb kanske inte är det som passar mig allra bäst så älskar jag djuraffärer och att prata om djurprylar med folk!

Jag var ute och körde bil igår, handlade MASSOR av mat. :D R tog buss till jobbet för han skulle träffa O inne i stan direkt efter jobbet för en mysig liten dejt med panerad ost och öl. :S

På Tisdag ska vi ut och äta middag (Texas Longhorn) med E o B som har "gift om sig" = de har fixat nya ringar eftersom de gamla blev stulna vid inbrottet. Innan de skaffade nya ringar tog de ett snack och frågade varandra om det verkligen var värt att fixa nya ringar, om de verkligen ville vara ihop i framtiden också. Så man kan ju säga att de har förnyat sina löften, fast inte på ett så romantiskt vis. ;)

Ska anmäla Ada till en vardagslydnadskurs som börjar i Maj. Ska bli så kul!

Apropå Ada så finns det ju ingen anledning för henne att vara på semester en hel månad nu när det blev som det blev med jobbet. Så hon kommer hem igen till nästa helg. LÄNGTAR!!


Jag saknar min galna (ailien-)hund!!





Kommentarer
Postat av: Stina

Hej. Jag tycker du gör rätt, om det inte känns bra så ska man ju inte fortsätta. Och det är ju bättre att du sa ifrån nu än att du jobbade där och inte mår bra. Man ska tänka att ett jobb är något man ska älska att gå till. Snart finner du det där jobbet som du bara älskar. Lycka till i sökandet. Kramar

2009-03-05 @ 15:09:43
URL: http://buddhas5.wordpress.com/
Postat av: Erika

Vad tråkit att inte jobbet var som du tänkt dej.=( Men det måste ju kännas rätt oxå!!

Att jobba i djuraffär har ju både sina för- och nackdelar.. Tiderna är ett minus, låååånga dagar. Att möta alla olika kunder kan vara jobbigt ibland, helst om man har en dålig dag och inte orkar vara glad och trevlig, men måste ändå! Att få skäll fast man inte förtjänar det.. Mycket tunga lyft och mkt städning! Ett plus är ju alla roliga saker man får se och alla bra människor som kommer in som man får prata hund med och hjälpa.. Jag trivs kanon iaf!

Hihi, ja Pelle kände inte igen dej först, men han kom vem du var efteråt!

Ha en bra helg! Kramiz

2009-03-05 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0