Jag och Ada tog bilen ut till Ingarö *bildbomb*.

Jag hade planerat dagen jättebra; jag skulle gå upp 08.00, snabbkiss med Ada, käka frulle och sen åka till Ingarö med Ada-fjärten. Vi vaknade som planerat men sen när jag hade varit ut i köket och startat kaffemaskinen så hade Ada passat på att hoppa upp i soffan och fortsatt sova där... Hon låg som en liten boll uppe på en hög med kuddar och jag hade inte hjärta att väcka henne så vi kom iväg lite senare än beräknat. Men huvudsaken var ju att vi kom iväg.

Tyckte att resan ut till Björnö tog oändligt lång tid, ändå var det inte mycket trafik ute på vägarna. Men det är helt klart värt att åka en stund för att ta sig dit. Det är så himla fint, lugnt och "luftigt" där ute! Jag älskar det där stället! Vi träffade bra en människa och det var en gubbe med en Tibbe som Ada fick hälsa på. Den var lite till åren och ville inte leka fastän Ada verkligen ansträngde sig och försökte få upp den i varv. 

Ja, vi hade en väldigt rolig och avslappnande dag där ute iaf. Sen åkte vi och handlade mat på Coop Forum, eller jag handlade och Ada väntade snällt i bilen. Hon bara sover när jag lämnar henne, hennes bur är som en liten mjuk mysig grotta som hon springer in och lägger sig i frivilligt, hon är verkligen trygg i den. Skönt! :D

Lite bilder från dagen:





































































Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Å nästan ingen snö!! Jag är SÅ less på snön som aldrig vill gå bort här.. Kramiz Erika, D&D

2009-03-20 @ 21:13:52
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/home
Postat av: Linda

Åhh vad många, fina och underbara bilder :) Vilken natur där är ute på Lingarö.Där skulle jag vilja spendera en dag eller två :D

2009-03-21 @ 18:35:52
URL: http://www.rottislyan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0