----

Igår var vi på kurs, vi åkte utan R. för han ville absolut inte följa med. Det var alldeles för bra väder för Adas del, hon orkade ingenting på kursen, hon var helt oengagerad och såg bara varm och flåsig ut. Jag borde ha smort in ansiktet med solskydd för när jag kom hem hettade det. Det var riktigt soligt och fint igår, riktigt sommarväder.

Ada är konstig på kursen, hon bryr sig inte om de andra hundarna. När vi tränade koppelgång igår och skulle möta varandra ute på vägen så struntar hon i dem, när de sicksackar mellan oss andra som står i en ring kan de gå hur nära som helst utan att hon bryr sig. Sen när vi är ute på promenad och möter en hund så blir det ett jäkla liv på henne. Varför?

Idag regnar det. Vi har städat och tvättat. Sett reprisen av Gossip Girl. Nu ska vi äta ngt och hoppas att det blir lite uppehåll i regnandet så vi kan gå på en promenad.

Agående Eurovision Song Contest, vilken USEL vinnarlåt. Den var bland det sämsta jag någonsin hört, tjatig, dålig text och usel sångare, hur i hela friden kunde den få så mycket röster?!






Kommentarer
Postat av: Erika

Känner igen det där med att hon sköter sej på kursen.. Doris var likadan, hon var superduktig på kursen men kan börja härja om man möter nån på stan.

I vårt fall tror jag att JAG skärper mej mkt mer när jag är på kurs och verkligen har rätt attityd och tänk. Det är ännu jobbigare nu när man har två som börjar härja, men jag jobbar på det!

Dom är ju inte elaka, men kopplet gör att dom blir stöddiga..

Kramiz

2009-05-19 @ 09:24:05
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0