5 st...

...jobb har jag sökt idag. Hoppas att någon av dem är intresserad av mig...

Imorgon är det Fredag och ja, vad ska man hitta på då? Ridit den här veckan har jag redan gjort och det känns konstigt att jag inte ska dit på Söndag, hela helgen är oplanerad, ja förutom hundkursen mellan 11.30-12.30 på Söndag då. Förutom den så är schemat helt tomt. Vad sjutton ska vi hitta på? Ta en tur till Kungens Kurva kanske, och äta lite mjukglassIKEA? Man kan göra (otillåten) refill på mjukglassen då man bara får själva struten i kassan och sedan själv sätter in den i en maskin och trycker på en knapp för att få den fylld med smarrig mjukglass. R kom på sist vi var där att man kan fylla struten om och om igen, om man vill och orkar. :D

När jag var i Forum idag så kollade jag in på HM, för skojs skull,  men jag var så osugen på att fönstershoppa, då jag vet att det inte kommer in en endaste krona på kontot den här månaden, inte nästa och inte nästnästa osv. Då finns det ingen mening med att gå runt och titta i affärer, jag får/kan ju ändå inte köpa något...

Nu ska jag springa ut med Adaktusson och sen sova. Ska försöka få R med mig också, men han sitter som klistrad vid sitt X-box 360 med James Bond-spelet "Quantum of Solace". Han köpte typ 10 nya spel när PC-City reade ut alla sina prylar pga. att de ska stänga hela den kedjan. Istf. 600kr styck kostade de nya spelen 79kr st. Rena julafton för honom. Nu har han att göra resten av året.




Kommentarer
Postat av: M

Ja men snart är det dags f. Dalarna o. student vankas..Kanske du blir kvar o. följer m. t. Böle om inget jobb i sikte? Samma dag fyller J 20 år.

Det ska nog bli bra framöver, ge ej upp hoppet f. work and so... M

2009-05-15 @ 06:41:20
Postat av: Sara

Nej jag stannar inte kvar efter Nicklas student, vi åker hem igen på Lördag em. Ska på hundkursen på Söndagen.

2009-05-15 @ 10:26:02
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: Nicke

Perfekt att ni redan köpt studentpresent till mig, 10 stycken nya Xbox-spel ;)

2009-05-16 @ 15:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0