En TILL intervju imorgon!!

Nu går det bra med jobbsökandet, det lever sitt eget liv.

Nyss ringde det en person från ett företag här i närheten och ville plocka in mig för en intervju. Utan att jag ens sökt jobb hos dem! De hade sett min sida på ams.se, jag har reggat mitt CV där, mest för att jag inte hade något att göra en dag och kom på att jag inte hade aktiverat den tjänsten, jag hade det aktiverat hela tiden förut när jag bodde i Dalarna och även den första tiden jag bodde här i Sthlm. Men ingen har någonsin hört av sig angående den sidan så jag hade inga förhoppningar som helst när det gällde napp den vägen. Men nu funkade det viss! Så himla kul och oväntat! Jag lade upp mitt CV på både Monster och Polia för lääänge sedan men där har det varit helt dött, kul att det funkade efter bara 1-2 veckor på ams.se. :D

Så jag ska alltså på intervju på det lokala företaget (för en tjänst som administratör) klockan 10.00 imorgon och sen klockan13.00 ska jag till byggföretaget som ligger på andra sidan bron, en liten bit längre bort alltså.

Roligt roligt!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

kul, du kommer bli ett riktigt intervjuproffs! slappna av och tänk på att du inte ska prestera, bara att du ska sitta och prata med människor som är genuint intresserad av just dig och njut av att få vara lite ego en stund. :)

2009-05-27 @ 19:34:23
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0