Hipp Hurra, Ada 2år idag!

Idag fyller Ada 2år.

Sjukt att tiden har gått så snabbt. Skönt att hon är frisk och kry nu, fram till 1-1½års ålder bodde vi nästan hos vetten. Idag mår hon prima. Men hon får röda utslag, nu igen, på frambenen/i armhålorna fram. Jag är nästan bombsäker på att det har med värmen att göra (för det har inte varit ngt problem över vintern/våren), när det blir varmt och hon blir "svettig" och klibbig så blossar utslagen upp, men de försvinner rätt snabbt igen och kliar inte, så de får väl vara där då.

Lördag är det frallaträff, men jag tror inte att vi ska gå. Känns inte kul längre.

Söndag börjar vi på kurs! Vardagslydnad. Får se om jag går upp i ottan och rider innan kursen eller om jag rider efteråt. Det beror också lite på om R följer med på kursen eller ej. Jag vill att han gör det, han behöver gå på kurs lika mkt. som jag och Ada. Skulle vara bra för honom också, han har ju aldrig ens öppnat en hundbok och förstår sig inte på hundar alls egentligen. Har ju aldrig haft/träffat något djur när han växte upp heller. Så jag ska nog tvinga med honom ifall han inte följer med frivilligt, han kommer tycka det är kul när han väl är där.


Såhär ser en nybliven 2-åring ut. :D





Kommentarer
Postat av: Johanna och Zotis

Man får gratulera!!! :D

2009-05-06 @ 15:29:05
URL: http://zotis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis tösen ! Må så gott på din f-dag ! M

2009-05-06 @ 16:42:39
Postat av: Anna

Grattis Önskar Flip och Matte :)

2009-05-06 @ 19:26:40
URL: http://jernpiller.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag har ju missat att Ada-gumman har blivit 2 år!!!

Hälsa och gratta från oss!!

2009-05-07 @ 20:42:18
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0