Sjuka drömmar.

Jag drömmer helt sjuka saker, i natt drömde jag att jag var med i ett krig, att jag och en grupp med andra människor blev jagade och plågade av någon elak typ som också var med oss, sen var vi plötsligt på en golfbana och jag agerade caddie åt någon rik typ, sen var det vinter och pest och pina igen, vi vandrade över lik och någon pissade på mig när jag försökte gömma mig i en trapp, men jag kunde inte göra annat än sitta kvar och vänta tills det var över för jag ville inte röja mitt gömställe. Sen var vi på väg ner i en fors, vi skulle gå över den, det flöt sågspån i den så det såg mer ut som gröt än vatten och någon sa att det var nergrävad elstängsel där och man dog om man råkade trampa på dem. Sen vaknade jag och då var jag trött. Jag har ju sprungit runt hela natten, försökt undkomma de som jagade oss. Känner mig helt vimmelkantig.

En till anledning till min trötthet är katten, Ada-katten som väckte mig klockan 3 och var kissnödig och ville UT, hon morrade, gurglade och sprang omkring på golven. Gav sig aldrig, blev inte nöjd ens när hon fick komma upp i sängen så då antog jag att hon var nödig och behövde ut, så jag fick släpa mig upp ur sängen och ut i natten med henne. Kallt var det, skitkallt, jag gick i någon slags halvdvala, mådde illa av trötthet och när jag kom in igen så kunde jag såklart inte somna om på en gång... Typiskt.

Nu ska vi gå ut, igen. Skogen får det bli. Hoppas att jag kan ha henne lös. Att det inte är en massa annat folk ute. Sist när jag tränade på "sitt, stanna, kom hit" gick det skitbra, hon var verkligen taggad och ville lyda, för en gångs skull. Sen såg hon en hund och stack dit, vägrade komma när jag ropade på henne, det kanske hade gått om gubben med borderterriern inte hade stannat och gett henne en massa uppmärksamhet, om han bara hade struntat i henne och fortsatt gå hade hon kanske kommit tillbaks, för hon vågade sig inte ända fram, hon stod en bra bit ifrån dem och kollade först. Det var den träningen det. Hoppas att vi kan få någon ordning på det där genom kursen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0