Today:

*Tvätta+städa bilen, Focusen. Så den är ren och fin när B ska ta över den på Torsdag.

*Långis med Ada, ikväll när det är svalare ute.

Idag kom maten från foderbilen.se som jag hade beställt till Ada. Passade också på att beställa 2 kartonger hundkex (lamm och ris) och 2 påsar träningsgodis (kyckling), det var SUPERBILLIGT, specialpris just nu! :D Ada gillade kexen, de var riktigt hårda också, vilket är bra för hennes tänder. :)

Har skickat in alla papper till a-kassan idag, skönt att ha det ångestmomentet avklarat.

Imorgon ska jag dra till stallet tidigt; rida, mocka och fodra. Sen handla mat, och några andra saker jag behöver (typ plastmappar och annat nödvändigt) ute på Värmdö. Sen hem och ta hand om monstret. Hon får stanna hemma, det blir för varmt för henne att vara med och sitta i bilen. :( Men eftersom jag åker tidigt på morgonen så kommer hon nog bara ligga och snarka iaf när jag åker, så det spelar inte så stor roll. :)









Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH! Vilken FIN hund. Sötast i hela världen!

2009-06-13 @ 12:33:57
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0