Inget hus.

Var på visning igår på ett hus som var väldigt lovande. Men det var inget för oss såg vi när vi var där och undersökte allt i detalj. Gammal vattenläcka under duschen kunde man se när man kröp in i grunden, den var inte direkt åtgärdad heller såg det ut som, duschens ytskikt var sprucket osv. Det var ett väldigt välskött och fint/mysigt hus men för dyrt och inte någon bra tomt eller parkeringsmöjligheter, man skulle nog behöva lägga en 500 000kr till på det för att fixa allt som var i behov av fixning.

Provade en vinterjacka ute på Intersport på Värmdö också som snälla C hade ringt och lagt undan åt mig, tyvärr var den suuuperlång i ärmarna i stlk 38 och lite för tajt över höfterna i stlk 36. Så det blev inget köp av varm/lång vinterjacka för mig. :( Jag har kollat Stadium, Intersport, Team Sportia, Hi Sport osv. men det verkar inte finnas ngn. varm jacka/parkas som passar min kropp. :(

Nu ska jag göra pannkakor/crêpes och sen slänga mig i soffan.

Förresten, vi rev ner allt kakel/gammal sättmassa i köket igår. Nu är det "bara" uppsättning av nytt kvar. :D




Kommentarer
Postat av: Christine

Hej Sara.

Vad synd med jackan men du kommer hitta en när du minst anar. Eller gäller det bara när man ska hitta killar. ; )

Trist med huset men även där gäller "minst anar"-principen. Rätt som det är bor ni i hus.. föder upp massa ungar och har hela tomten full med djur.. leksaker och ölbackar. : )

2009-10-20 @ 21:44:46
Postat av: Anna

När ja va i Sthlm för någon vecka sen så köpte jag en lång vinterjacka i Skanstull på en sportaffär som hade massa rea,De var typ nersatt jämt. Kommer dock inte ihåg vad affären hette..

2009-10-24 @ 10:32:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

Ja så hette Affären ja.. :)



De är svårt å hitta jackor, den man allra helst vill ha kostar jämt typ en miljon kronor, typ.. haha

2009-10-25 @ 12:06:52
URL: http://jernpiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0