Födelsedag

Snart fyller jag 28år! Vad har jag gjort alla dessa år som verkligen är värt att minnas? Inte mycket. Hoppas att det blir ändring på det nu när vi flyttar till Dalarna. :D


Om någon vill ge mig en present så önskar jag mig:

*smyckesställning från Lisbeth Dahl med "diamanter" (mamma, du vet vad jag menar)

*doftljus (har hittat en sort som luktar väldigt naturligt men ändå mycket, man behöver bara ha det tänt i 15min så luktar hela lägenheten vanilj)

*handtvål, flytande i pumpflaska (lyxig/dyr sort som jag aldrig skulle unna mig själv)

*presentkort, på kanske Lindex och/eller HM?

*en saluki (grizzle, hanhund) hinner du fixa det på 2 veckor mamma? ;)


Min favvo, hittade detta ljus på Rusta, på mjukmedelshyllan (!), tror det kostade 29kr.


Bra budgettvål, kostar max 25kr på Willys.


Finns en annan variant i samma serie som också doftar helt underbart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0